Wigman Van Dijk logo

Dé Provinciale Kraamzorg

chevron-left
chevron-right

Opdracht

Naamsbekendheid en identiteit bevestigen en vergroten

Doelstelling

Goede naam bevestigen en uitbouwen

Doelgroep

Jonge en aanstaande moeders en vaders

Middelen

Website, SEO, Give-a-way en diverse huisstijlmiddelen

Bijzonderheden

De knuffel Ooitje is ontstaan uit dit traject en daarnaast is het merk opgewaardeerd via een nieuwe communicatiestijl in woord en beeld. Daarnaast is geadviseerd om in te zetten op het uitbouwen van de social media kanalen omdat die voor een dergelijke organisatie zeer belangrijk zijn.

Dé Provinciale Kraamzorg

Neem je publiek mee met interactieve video

Een interactieve video neemt de kijker écht mee in je verhaal. Dit omdat je de kijker kunt laten kiezen, klikken en deelnemen. Het is een vorm van video die de aandacht van je kijkers trekt én vasthoudt. Interactieve video maakt video krachtiger spannender en breder toepasbaar.
Lees meer
Bekijk alle projecten
Privacyverklaring
Cookieverklaring
Disclaimer
userscross