Wigman Van Dijk logo

waaraan herken je een creatief bureau?

Een goed creatief bureau onderscheidt zich van anderen door wat ze creëren en bereiken voor hun klanten. Past het werk dat ze maken bij die klanten en de doelgroep van hun klanten? Zijn ze vindingrijk, sorteert hun werk het gewenste effect? Heeft het bureau een eigen smoel en werkwijze? Check hun websites en je hebt een richting. Je kunt ook gelijk een afspraak met ons maken; het is maar wat je wilt.
Lees verder
Schakel ons in voor:

Onderscheidt zich op de volgende vlakken:

  • De bedrijfseigenaren vormen ruim 25 jaar een creatief team (vorm en inhoud)
  • Je praat er altijd met de creatieven zelf, daar komt niemand tussen (geen accountmanagers)
  • Wij kunnen goed luisteren en daardoor de juiste vragen stellen (zonder input, geen effectieve output)
  • Er is een goed evenwicht tussen jonge honden en oude rotten (ook hier geldt dat we goed kunnen luisteren)
  • We werken in alle rust vanuit een unieke locatie in hartje Zeeland waar je altijd welkom bent.

Netwerk met specialisten

In de loop der jaren bouwden we een stabiel en sterk netwerk op met specialisten in:

  • Marketing & Sales
  • Internetmarketing
  • Fotografie & Film
  • Webdevelopers en app-bouwers
  • Illustratoren en animators
  • Beeld en geluid voor evenementen
  • Tekstwerk
  • Social-media
  • Standbouwers
  • Reputatie- en contentmanagement
  • Signing en belettering
  • Drukken en printen
  • Presentatoren en sprekers

Het voordeel van dit solide netwerk is dat er alleen sprake is van 'kosten' wanneer er wordt 'geleverd'.

Je moet doen waar je goed in bent, roept iedereen altijd

Tenzij je creatief bent; dan moet je een vak leren. Althans zo was het toen wij jong waren.
In de wereld van vandaag is dat gelukkig anders. Hoe dan ook: het bloed stroomt toch wel waar het niet gaan kan en zo kom je als creatief ook op je pootjes terecht. Wij hebben dat gedaan door ‘in de reclame te gaan’. Beiden vanuit verschillende achtergronden: Ignace als graficus en ik, zei de gek, als concepter. Zo zijn Wigman en Van Dijk in 1993 begonnen; de rest is geschiedenis.

Nu hebben we een creatief bureau met jonge honden en ervaren rotten

Of je nu een nieuw product in de markt wilt zetten, je merk meer bekendheid wilt geven, een nieuwe website en/of online marketingcampagne wilt lanceren of een toekomstbestendig logo wilt laten ontwerpen? Praten met Wigman Van Dijk is altijd zinvol. We nemen de tijd om echt naar je te luisteren. En als er een klik is, dan merk je dat vanzelf en praten we gewoon verder.

Wij leveren effectieve creativiteit van huis uit

Kortom: zoek je een creatief team dat pro-actief meewerkt en -denkt aan het bereiken van jouw stip op de horizon? Als het antwoord ja is, moeten we echt een kop koffie drinken. Wij leveren effectieve creativiteit van huis uit!

Neem je publiek mee met interactieve video

Een interactieve video neemt de kijker écht mee in je verhaal. Dit omdat je de kijker kunt laten kiezen, klikken en deelnemen. Het is een vorm van video die de aandacht van je kijkers trekt én vasthoudt. Interactieve video maakt video krachtiger spannender en breder toepasbaar.
Lees meer
Bekijk alle projecten
Privacyverklaring
Cookieverklaring
Disclaimer