Wigman Van Dijk logo

Meatless

Opdracht

‘Onze doelgroep en markt is veranderd en de communicatie moet zakelijker, strakker en duidelijker’

Doelstelling

'Onze prospects en klanten duidelijk en doelmatig informeren op een professionele manier'

Doelgroep

Voedingsmiddelen industrie

Middelen

Diverse: van factsheets tot roll up banners

Bijzonderheden

Het merk, het beeld en de naam Meatless is door ons bedacht en ontwikkeld. Het bedrijf heeft zich inmiddels ontwikkeld tot een producent van ingrediënten voor de voedingsmiddelen industrie.

Meatless

Neem je publiek mee met interactieve video

Een interactieve video neemt de kijker écht mee in je verhaal. Dit omdat je de kijker kunt laten kiezen, klikken en deelnemen. Het is een vorm van video die de aandacht van je kijkers trekt én vasthoudt. Interactieve video maakt video krachtiger spannender en breder toepasbaar.
Lees meer
Bekijk alle projecten
Privacyverklaring
Cookieverklaring
Disclaimer
userscross