Wigman Van Dijk logo

Meatless

chevron-left
chevron-right

Opdracht

Campagne voor en invulling van beursdeelname

Doelstelling

Relaties en publiek naar stand met proeverij trekken

Doelgroep

Klanten, prospects, relaties en publiek

Middelen

Social media, persberichten, nieuwsbrieven, video, youtube, promotiemateriaal, brochures, website

Bijzonderheden

Meatless bakte hamburgers met 50% vlees en 50% plantaardige ingrediënten in Londen tijdens Food Matters. Daarbij stelde Meatless de vraag of mensen het verschil konden proeven en merken met een hamburger die met 100% vlees bereid is. De antwoorden op die vragen kun.je zien in de filmpjes. Meatless is een vooruitstrevende ontwikkelaar en fabrikant van kwalitatief hoogwaardige ingrediënten voor de voedingsindustrie.

Meatless

Neem je publiek mee met interactieve video

Een interactieve video neemt de kijker écht mee in je verhaal. Dit omdat je de kijker kunt laten kiezen, klikken en deelnemen. Het is een vorm van video die de aandacht van je kijkers trekt én vasthoudt. Interactieve video maakt video krachtiger spannender en breder toepasbaar.
Lees meer
Bekijk alle projecten
Privacyverklaring
Cookieverklaring
Disclaimer
userscross