Wigman Van Dijk logo

Vrijwilligershuis Borsele

Opdracht

‘Marketingcommunicatieplan en uitvoering van dit plan’

Doelstelling

‘Bekendheid en identiteit geven aan een maatschappelijke organisatie’

Doelgroep

Vrijwilligers en mensen (organisaties) die behoefte hebben aan vrijwilligers

Middelen

Communicatieplan, logo, website, huisstijl-opzet en diverse middelen

Bijzonderheden

Wij hebben de lijn uitgezet die nu wordt voortgezet door Het Vrijwilligershuis. Het logo is opgestart, de website is volledig vernieuwd, er is een huisstijl ontwikkeld waarmee de mensen van Vrijwilligershuis nu verder werken.

Neem je publiek mee met interactieve video

Een interactieve video neemt de kijker écht mee in je verhaal. Dit omdat je de kijker kunt laten kiezen, klikken en deelnemen. Het is een vorm van video die de aandacht van je kijkers trekt én vasthoudt. Interactieve video maakt video krachtiger spannender en breder toepasbaar.
Lees meer
Bekijk alle projecten
Privacyverklaring
Cookieverklaring
Disclaimer
cross